Doka speelt met webshop in op klantvraag

Artikel delen

In de markt werd er al over gesproken en regelmatig werd er al om gevraagd: een webshop voor de bekistingen, componenten en accessoires van Doka. Die webshop is nu een feit.

Met de nieuwe webshop speelt Doka in op de wensen van veel bestaande én nieuwe relaties en klanten. Geregistreerde klanten zijn met de Doka webshop verzekerd van 24/7-toegang tot de bestelmogelijkheid voor bekistingen, onderdelen en bijbehorende accessoires. Omdat gewerkt wordt vanuit een online omgeving is bovendien gegarandeerd dat de producten tegen de laagste prijs worden geleverd.
Om de administratieve handelingen te beperken tot een minimum kunnen er bestellijsten voor favoriete producten worden aangemaakt. Nadat een bestelling is geplaatst, kan deze eenvoudig door de klant zelf worden gevolgd. Order- en verzendstatus zijn zo op ieder moment van de dag inzichtelijk. Dat geldt ook voor de bestelhistorie en facturen; voor klanten zorgt dat voor een drastische vermindering van de papieren rompslomp.

Lagere proceskosten – hogere productiviteit

Met de webshop speelt Doka in op een bouwsector die ‘booming’ is. Wie Nederland op een afstandje bekijkt, merkt al snel dat overal volop gebouwd wordt. Woningbouw, utiliteitsbouw of infrastructuur; overal dendert de bouwtrein door. Drukke tijden vragen om een messcherp proces: flexibel, efficiënt en met minimale kosten. Digitalisering is daarvoor het aangewezen instrument. Bijkomend voordeel: een goed georganiseerd, digitaal proces verhoogt de productiviteit. Dat is precies wat Doka met de nieuwe webshop biedt: lagere proceskosten en hogere productiviteit.

Wie zijn materiaal via de webshop koopt, ontvangt 5% korting bij de eerste bestelling én hoeft binnen Nederland tot eind 2018 geen transportkosten te betalen.

Doka Nederland BV, www.doka.nl of www.shop.doka.com